Assessories

Optimitza la teva assessoria amb eines modernes

Facilitem la gestió comptable, de nòmines i empresarial perquè puguis oferir un servei àgil i eficient als teus clients.

Com facilitem la feina a les assessories?

Sabem que el temps i la precisió són claus. Per això, els nostres programes de comptabilitat, nòmines i gestió (ERP) estan dissenyats per simplificar el teu dia a dia i potenciar la col·laboració amb les empreses que assessores

A clean, minimalist workspace featuring a smartphone, open notepad, pen, and potted succulents.

Autonomia per a les empreses

Les empreses poden introduir assentaments, factures, hores o dades de nòmines amb directament al programa, reduint el teu temps. Això et permet supervisar i completar processos tècnics.

Close-up of hands using a laptop and phone with coffee on a modern office desk.

Comptabilitat simplificada

Els moviments registrats pels clients (assentaments, cobraments, pagaments) s’enllacen automàticament, oferint-te extractes, balanços i informes fiscals com l’IGI per ajustar ràpidament. Gestiona tancaments i regularitzacions amb dades ja carregades, agilitzant el final de període.

laptop, business, office, desk, job, work, laptop, laptop, laptop, laptop, business, job, job, work, work, work, work, work

Gestió de nòmines col·laborativa

Els clients omplen fitxes, registren hores, vacances o contractes, i el programa calcula salaris, CASS i IRPF automàticament per a la teva revisió. Elles preparen remeses o bestretes, i tu només supervises i envies l’ordre final al banc.

A hand using a wireless mouse at a modern desk setup with a computer and keyboard.

ERP per a una visió global

Les empreses registren les compres, vendes o projectes, que tu vincules a la comptabilitat i nòmines, aprofitant les dades per a informes analítics i assessorament. Cada moviment queda documentat, simplificant supervisió i compliment normatiu.

Open notebook with a smartphone and laptop on a wooden desk, creating a contemporary workspace vibe.

Suport normatiu i exportació

Tu i els clients gestioneu IGI, CASS i IRPF amb models oficials (com 900 o 910) generats automàticament. Extreu llistats i resums en PDF o Excel per compartir o presentar a administracions fàcilment.

A clean, contemporary workspace featuring a desktop with analytics on the screen and plants for a fresh look.

Suport i configuració personalitzada

Oferim assistència inicial per configurar paràmetres, plantilles i directoris segons les necessitats de cada client. Això garanteix que tant tu com les empreses treballeu amb eines adaptades i eficients des del primer dia.

Avantatges per la teva assessoria

Descobreix com farem més fàcil la teva feina.

01

Eficiència

Redueix el temps dedicat a tasques repetitives gràcies a l’autonomia dels teus clients.

02

Precisió

Les dades introduïdes pels clients s’integren directament, minimitzant errors humans.

03

Col·laboració

Treballa en paral·lel amb les empreses, accedint a la mateixa plataforma actualitzada en temps real.

Fem-ho junts

No esperis més

Desplaça cap amunt